.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه علني شوراي شهر با حضور نمايندگان ساري

اولين جلسه علني شوراي اسلامي شهر ساري عصر یکشنبه با حضور نمايندگان مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در محل اين شورا برگزار شد.د.

علی اصغر یوسف نژاد افزود: این طرح در حال ارائه به مجلس بوده و برای تدوین نهایی آن در حال حاضر جمع آوری ایده ها و نظرات از سوی متخصصان مختلف شهری کشور طی می شود.

وی با اشاره به تشکیل فراکسیون مدیریت و خدمات شهری متشکل از تعدادی از استانداران فعلی و قبلی دولتها و کارشناسان معتبر شهری خاطر نشان کرد: تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی می تواند گامی مثبت در مسیر توسعه شهری ایفاء نماید.

نماینده مردم ساری در مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه قوی ترین بخش شهرداری ها باید بخش اقتصادی و مالی آن باشد، تصریح کرد: متاسفانه درصد بسیاری از درآمدهای شهرداری ها از طریق عوارض و جرائم ساختمانی تامین می شود که نگران کننده است.

یوسف نژاد با بیان اینکه شهرداری مرکز استان باید از محل درآمدهای شهرداری نسبت به فراهم سازی تجارت برای کسب درآمد در شهر و رفاه مردم تلاش کند یادآور شد: مرکز استان و نام ساری باید در حد و اندازه خود در سطح ملی و بین المللی درخشش پیدا کند.

وی با انتقاد از دخالت برخی افراد غیرمتخصص و غیرکارشناس در مسائل شهری اذعان داشت: بسیاری از گره های کور شهری و معضل اساسی مرکز استان که همان ترافیک است با اصلاح هندسی و مدیریت مهندسی مجدد قابل رفع است.

سید رمضان شجاعی کیاسری ديگرنماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در جلسه علنی اين شورا افزود: مکاتباتی با مسئولین وزارت کشور و راه آهن برای تقویت ناوگان های فوق در مرکز استان صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: علت عدم توسعه استان مازندران به واسطه عدم پیشرفت مرکز استان است.

نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به اینکه نماد عینیت شعار اعضای شورا و نمایندگان مجلس، توسعه شهری است، تصریح کرد: نظارت نمایندگان در توسعه شهری طی سال های گذشته کمرنگ بوده است.

شجاعی با بیان اینکه عینیت تجلی توسعه شهری وظیفه اساسی شورای شهر و شهرداری است، یادآور شد: ساری به عنوان مرکز استان از حداقل امکانات رفاهی، ورزشی و مجتمع تجاری بی بهره است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اظهار آمادگی این کمیسیون برای توسعه اماکن فرهنگی و هنری در مرکز استان در عین حال از عدم استفاده بهینه سازمان گردشگری از جاذبه های توریستی و فرهنگی استان انتقاد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از راه اندازی قطار مسافربری ساری- گرمسار- مشهد اوایل مرداد ماه امسال در استان خبر داد.

شجاعی در پایان از اعضای شورای شهر ساری و شهردار مرکز استان خواست تا با اجماع و ارائه نقطه نظرات مثبت و سازنده برای توسعه شهری مرکز استان با نمایندگان همکاری کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.